2010. április 29., csütörtök

Idő!

Sziasztok!

Tudom, hogy ennek a fejezetnek a vége... folytatást vár, de ihlet hiányban szenvedek. :( Az a gond hogy ezzel a történettel kapcolatban sokszor úgy érzem, hogy nem nyújtok 100%-ot. Ez lehet hogy csak az én véleményem, de nem vagyok ebben olyan biztos. Természetesen folytatni fogom a történetet, de kérni szeretnék tőletek egy kis időt. Szeretném befejezni a történetet, mert semmi kép nem akarom félbehagyni. Csak... pár nap remélem nem több, és megjön az ihlet. És bocsánat mindenkitől, de... nem egyszerű történetet írni. Szerintem ezzel a többi blog író is így van. Minden héten új fejezettel előrukkolni nem könnyű feladat. Olyan fejezetet pedig nem szívesen rakok fel ami csak fél munka, és nem a tőlem várható legjobb. Szóval csak egy kis türelmet kérek tőletek. Remélem megkapom, és nem pártoltok el tőlem.

puszi
Niky

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tudod szerintem egy kicsit rosszul érzed azt hogy nem teljesítesz 100%-ot.Nekem az a véleményem hogy nagyon jól írsz bármilyen is legyen a történet!!És még annyit hogy ha befejeznéd a történetet úgy hogy senkinek nem lenne gusztusa olvasni én még akkor se pártolnék el tőled.Ne feledd mindenkinek lehet rossz napja,hete,hónapja!

    Pusz Blacky!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Blacky ez nagyon jól esik, és örülök neki, hogy így gondolod!Az utóbbi heteim elég zűrösek szóval lehet ezért van ez a nagy ihlet hiányom, de... most már kezd minden helyrerázódni. Remélem ezzel együtt a fejemben is minden helyrefog jönni, és továb tudom majd írni a történetet.

    puszi
    Niky

    VálaszTörlés