2010. szeptember 20., hétfő

Hírek!

Sziasztok!

Szeretném azt mondani, hogy jó hírekkel szolgálhatok, de sajnos nem...:( Nagyon sokat gondolkoztam az utóbbi időben azon, hogy mi legyen a bloggal. Reménykedtem benne, hogy egyszer csak megszáll majd az ihlet, és sikerül valamit írnom, de nem jött össze.
Úgy gondoltam, hogy van bennem annyi, hogy megírjam, de nem. És ez engem bánt szerintem a legjobban. Tudom, hogy most cserbenhagylak titeket, és lehet utálni emiatt, de szörnyen sajnálom. Nincs értelme annak, hogy hiába várakozzatok rám, szóval... Befejeztem ezt a történetet. Akinek csalódást okoztam, attól ezerszer is bocsánatot kérek, mert szörnyen rosszul érzem magam miatta. De az utóbbi időben már teljesen elvesztem, és nem tudtam semmit írni. Vártam hátha lesz valami, de nem. Egyszerűen már nem érzem magamének ezt a történetet. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki kiállt mellettem, és olvasta a blogomat. Nagyon sokat jelent nekem, hogy ennyire érdekelt titeket az írásom. Ezért is lesz nehéz abbahagynom, de nem tehetek mást. :/ Néha talán felteszek majd pár dolgot az oldalra, de nem ígérem meg.

SAJNÁLOM

puszi
Niky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése